KOŚCIÓŁ P.W. ŚW. ROZALII W KIEŹLINACH
Kieźliny,
dn. 22.04.2016
ZAPYTANIE OFERTOWE NA
wykonanie robót
budowlanych oraz prac konserwatorskich w kościele p.w. św. Rozalii w Kieźlinach
Nazwa i adres zamawiającego
Rzymskokatolicka
Parafia p.w. Św. Rozalii w Kieźlinach, 10-371 Kieźliny, Kieźliny , ulica Ks.
Jakuba Jagałły 15,
Tryb udzielenia zamówienia
Zapytanie ofertowe prowadzone zgodnie z
regulaminem zamówień Parafii P.W. ŚW. ROZALII W KIEŹLINACH
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot
zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych oraz prac
konserwatorskich w kościele p.w. ŚW. ROZALII W KIEŹLINACH :
1.
Roboty
budowlano – konserwatorskie w zakresie
-
naprawa posadzki z płytek
-
przecieranie i malowanie tynków wewnętrznych
-
rozbudowa instalacji elektrycznej
-
naprawa i konserwacja witraża
-
wymiana kinkietów i żyrandoli
-
wykonanie chodników i opasek
-
ogrodzenie terenu
-
roboty rozbiórkowe
-
roboty murowe
-
roboty ciesielskie
-
pokrycie dachu
-
obróbki blacharskie
-
ocieplenie stropu i połaci dachowej
-
pomost roboczy
-
instalacja odgromowa
Szczegółowy
zakres robót budowlanych wymieniony jest
w przedmiarach
Wykonawca
jest zobowiązany realizować zamówienie z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i
higieny pracy. Przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych wykonawca
jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu instrukcję bhp dla wskazanych przez
zamawiającego stanowisk pracy, będących w ocenie zamawiającego szczególnie
narażonymi na wypadki przy pracy. Zamawiający jest upoważniony do wnioskowania
o wprowadzenie zmian do takiej instrukcji, a wykonawca jest zobowiązany takie
zmiany wprowadzić.
Wykonawca jest
zobowiązany zatrudnić, na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu
pracy, co najmniej jedną osobę bezrobotną lub młodocianą w celu przygotowania
zawodowego, z katalogu osób wskazanym w przepisach o promocji zatrudnienia i
instytucjach rynku pracy (na podstawie skierowania wydanego przez urząd pracy).
W terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy wykonawca zobowiązany jest przedstawić
dokument potwierdzający zatrudnienie ww. osoby lub osób, jest on także
zobowiązany do comiesięcznego raportowania stanu zatrudnienia ww. osoby lub
osób przez cały okres realizacji zamówienia, w terminie do 10 dnia każdego
miesiąca. Na każde żądanie zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w
formie przez zamawiającego określonej, wykonawca jest zobowiązany udzielić
wyjaśnień w powyższym zakresie. W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyny
leżącej po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób, inną
osobą, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania (co do
kategorii osób, co do zatrudnienia na okres realizacji zamówienia, w pełnym
wymiarze czasu pracy, na podstawie skierowania wydanego przez urząd pracy).
Termin wykonania zamówienia
od dnia podpisania
umowy do dnia 31 sierpnia 2017
Warunki udziału w postępowaniu oraz
opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
w okresie ostatnich 5
lat zamawiający wykonał prace na obiektach wpisanych do rejestru , ewidencji
zabytków , bądź obiektów wpisanych w zespół obiektów budowli oddzielnych lub
łącznych, które ze względu na swą architekturę, jednolitość lub zespolenie z
krajobrazem mają wyjątkową powszechną wartość z punktu widzenia historii,
sztuki lub nauki.
zamawiający dokona
oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie
analizy dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez wykonawców – wykazu
przeprowadzonych prac oraz dowodów, czy roboty zostały wykonane należycie
W celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia z postępowania zamawiający żąda następujących dokumentów:
aktualny odpis z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
Informacje o sposobie porozumiewania
się zamawiającego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do
porozumiewania się z wykonawcami:
oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub
drogą elektroniczną, jednakże w przypadku przesłania dokumentu drogą
elektroniczną, należy niezwłocznie potwierdzić fakt ich otrzymania na żądanie
jednej ze stron,
osoby uprawnione do
porozumiewania się z wykonawcami – Zbigniew Pisiałek tel. 605 824 843, email: zibicp@o2.pl
Termin związania ofertą:
1) 120 dni,
2) bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert
Opis sposobu przygotowywania ofert:
oferta musi zawierać:
a) wypełniony formularz
oferty – załącznik nr 1 do zapytania,
b) kosztorys ofertowy – sporządzony metodą
uproszczoną w oparciu przedmiar; przedmiary robót –stanowi jedynie dokumenty
pomocnicze do przygotowania kosztorysu ofertowego, z tym, że zamawiający uzna,
iż oferta jest kompletna jeżeli kosztorys ofertowy będzie zawierał minimum
wszystkie roboty wyszczególnione w przedmiarach
c) dokumenty i
oświadczenia potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu i oświadczenie o spełnieniu wymagań dotyczących
aspektów społecznych
d) ofertę składa się w
formie pisemnej,
e) formularz oferty i
załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do
składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być
dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych
Opis sposobu złożenia oferty:
kompletną ofertę należy
umieścić w kopercie i zaadresować:
Rzymskokatolicka
Parafia p.w. św. Rozalii w Kieźlinach, 10-371 Kieźliny, ulica Ks. Jakuba Jagałły 15,, Oferta na wykonanie robót budowlanych oraz
prac konserwatorskich w kościele p.w. św. Rozalii w Kieźlinach nie otwierać
przed 29.04.2016 r. godz. 10:00
koperta oprócz opisu
j/w powinna zawierać nazwę i adres wykonawcy.
Miejsce oraz termin składania i
otwarcia ofert:
1) miejsce i termin
składania ofert: w siedzibie zamawiającego - 10-371 Kieźliny, ulica Ks. Jakuba Jagałły 1538, w terminie do dnia 29.04.2016 r. do godz. 9:45
2) miejsce i termin
otwarcia ofert: 10-371 Kieźliny , ulica
Ks. Jakuba Jagałły 15, w terminie do dnia 29.04.2016 r. do godz. 10:00
Opis sposobu obliczenia ceny:
1) cena oferty jest
ceną ryczałtową brutto i winna uwzględniać wynagrodzenie obejmujące wszystkie
obowiązki przyszłego wykonawcy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia
2) cena oferty musi
zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia
3, cenę za wykonanie
przedmiotu zamówienia należy przedstawić w formularzu oferty – załączniku nr 1
4) kosztorys ofertowy
stanowi wyłącznie dokument pomocniczy w celu ustalenia ryczałtowej ceny za
wykonanie przedmiotu zamówienia i stwierdzenia, że oferta zawiera całość prac
objętych zamówieniem.
Opis kryteriów, którymi zamawiający
będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych
kryteriów i sposobu oceny ofert:
1) cena – 100%:
a) oferty w tym
kryterium będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez
wykonawców,
b) oferta z najniższą
ceną otrzyma maksymalną ilość punktów,
c) ocena punktowa tego kryterium dokonana
zostanie zgodnie z formułą:
wartość punktowa oferty= oferowana wartość minimalna x 10 x 100%
oferowana wartość
Załączniki do
zapytania ofertowego:
1. Formularz oferty.
2. Wykaz wykonanych robót
budowlanych.
3. Oświadczenie o spełnieniu
wymagań dotyczących aspektów społecznych
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
..............................................................,
......................................
miejscowość data
FORMULARZ OFERTY
Nazwa wykonawcy: …………………………………………………………………………….
……………………………………..………………….…………………………………………
Adres wykonawcy:
.....-…….....
|
...................................................
|
...........................................................
|
..........
|
|||
kod
|
miejscowość
|
ulica
|
nr
|
|||
...................................................
|
.........................................................@...................................
|
|||||
województwo
|
e-mail
|
|||||
.................
|
................................................
|
................................................
|
||||
nr kierunkowy
|
Telefon
|
fax
|
||||
Osoba do kontaktu w sprawie oferty:
..………………..……………….…………….., tel. …………….……………
|
||||||
Nawiązując do zapytania
ofertowego na wykonanie robót konserwatorskich w
kościele p.w. św. Rozalii w Kieźlinach, oferujemy i oświadczamy:
1)
wykonanie przedmiotu zamówienia za łączną cenę ryczałtową brutto w wysokości ............................................ złotych, słownie: …………………....…………………………
…………………………………..………………………………………………… złotych,
w tym należny podatek VAT, tj. złotych ..............................................................................,
na
którą składają się:
1. Roboty
budowlano – konserwatorskie w zakresie
- naprawa posadzki z płytek
- przecieranie i malowanie
tynków wewnętrznych
- rozbudowa instalacji
elektrycznej
- naprawa i konserwacja
witraża
- wymiana kinkietów i
żyrandoli
- wykonanie chodników i
opasek
- ogrodzenie terenu
- roboty rozbiórkowe
- roboty murowe
- roboty ciesielskie
- pokrycie dachu
- obróbki blacharskie
- ocieplenie stropu i
połaci dachowej
- pomost roboczy
- instalacja odgromowa
Razem: ………………………….
Ceny
powyższe wynikają z załączonych do oferty kosztorysów.
2) oświadczamy,
że zapoznaliśmy się z zapytaniem ofertowym i nie wnosimy do niego zastrzeżeń
oraz że zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do właściwego przygotowania
oferty,
3) oświadczamy, iż cena brutto oferty obejmuje
pełny zakres przedmiotu zamówienia określony w zapytaniu ofertowym oraz zawiera
wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym podatki, cła i inne
należności,
4) oświadczamy, że powierzone nam zamówienie stanowiące
przedmiot zamówienia wykonamy w terminie określonym w zapytaniu ofertowym,
5) oświadczamy, że jesteśmy związani niniejszą
ofertą na okres 120 dni dni od upływu terminu składania ofert,
6)
zobowiązujemy
się do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres ……..…...
lat, (wymagana gwarancja na wykonane pracę nie krótsza niż 8
lat).
a)
w przypadku
podpisania umowy, zamówienie zostanie wykonane własnymi siłami bez
pomocy podwykonawców,
b)
w przypadku podpisania umowy powierzę podwykonawcom
wykonanie następujących części zamówienia:
-
............................................................................................................................................
...........................................................................................................................................,
-
............................................................................................................................................
............................................................................................................................................
________________________________________
Podpis(y)
osób upoważnionych
do składania oświadczeń woli
w imieniu wykonawcy
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
..............................................................,
......................................
Nazwa i adres wykonawcy miejscowość data
WYKAZ WYKONANYCH
ROBÓT BUDOWLANYCH WYMAGANYCH DO OFERTY
1
|
Przedmiot
umowy (kontraktu):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
…………………………………………………………………………………………………………………..
|
|
2
|
Nazwa
zamawiającego:
..............................................................................................................................................................................
…………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………..
|
|
3
|
Adres
zamawiającego:
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
…………………………………………………………………………………………………………………..
|
|
4
|
Cechy
zrealizowanej roboty budowlanej odpowiadającej postawionym wymogom:
|
|
Praca
konserwatorska TAK/NIE*
…………………………………………………………………
…………………………………………………………………
………………………………………………………………..
(należy podać
zakres prac)
|
wartość:
….................................. PLN brutto
|
|
5
|
Data
rozpoczęcia roboty budowlanej:
..............................................................................................................................................................................
|
|
6
|
Data
zakończenia roboty budowlanej:
..............................................................................................................................................................................
|
Do wskazanej roboty budowlanej załączamy dowód
określający, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujący,
czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończona.
______________________________________________
Podpis(y) osób upoważnionych
do składania
oświadczeń woli
w
imieniu wykonawcy
*) niepotrzebne skreślić
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Załącznik
nr 3
Oświadczenie
o spełnieniu wymagań dotyczących aspektów społecznych
Oświadczam,
że
1.
Zobowiązuje się realizować zamówienie z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i
higieny pracy. Przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych zobowiązuje
się przedstawić zamawiającemu instrukcję bhp dla wskazanych przez zamawiającego
stanowisk pracy, będących w ocenie zamawiającego szczególnie narażonymi na
wypadki przy pracy oraz wprowadzać zmiany do takiej instrukcji zawnioskowane
przez Zamawiającego.
2. Zobowiązuje się zatrudnić,
na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, co najmniej jedną
osobę bezrobotną lub młodocianą w celu przygotowania zawodowego, z katalogu
osób wskazanym w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
(na podstawie skierowania wydanego przez urząd pracy). W terminie 14 dni od
dnia zawarcia umowy zobowiązuje się przedstawić dokument potwierdzający
zatrudnienie ww. osoby lub osób, oraz do comiesięcznego raportowania stanu
zatrudnienia ww. osoby lub osób przez cały okres realizacji zamówienia, w
terminie do 10 dnia każdego miesiąca. Na każde żądanie zamawiającego, w
terminie do 2 dni roboczych i w formie przez zamawiającego określonej, zobowiązuje
się udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie.
…………………..
podpis
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Super to zostało opisane. Pozdrawiam.
OdpowiedzUsuń